Commissie van Beheer

[vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Commissie van Beheer” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][vc_column_text]De Commissie van Beheer bestaat uit derde- en vierdejaars leden van Albertus Magnus. Samen met het Bestuur zorgt de CvB voor de dagelijkse gang van zaken op de vereniging. Naast een gezamenlijke logistieke functie zijn er binnen de CvB zeven specifieke functies; Praeses, Acquisitie I, Acquisitie II, Acquisitie III, Debiteuren I, Debiteuren II en Horeca.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” el_id=””][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Dienstjes” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][vc_column_text]De dagdiensten worden met drie personen gedraaid. De avonddiensten met één of twee (één op een gewone avond en twee op een mensa-avond). De verantwoordelijkheid van de draaiende CvB’er(s) loopt tot 10 uur ’s avonds, waarna deze wordt overgedragen aan de Kroegcommissie.

Op de dagdiensten (9.30 tot 18.00) draaien er drie personen, waarvan er één de dagelijkse logistieke zaken verricht, terwijl de andere twee hun functiespecifieke taken kunnen uitvoeren. De avonddienst (17.00 tot 22.00) houdt zich voornamelijk bezig met de logistieke zaken zoals het draaien van de Mensa op maandag, woensdag en vrijdag, het vrijgeven van ruimtes en het Bevo’en.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Logistiek” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][vc_column_text]De Commissie van Beheer houdt zich, zoals al eerder aangegeven, niet alleen met functiespecifieke taken bezig, maar ook met een gezamenlijk logistiek deel. Deze taken bestaan onder andere uit het uitgeven en innen van voorschoten, het bijhouden van de kas, het aanmaken van nieuwe baspassen, het aansturen van Helden van de Dag, en verhuren van ruimtes en het beantwoorden van alle mails. Ook komen alle telefoontjes bij de CvB terecht waardoor de CvB het centrale aanspreekpunt van de Kroeg is

Daarnaast is de CvB verantwoordelijk voor de Mensa, die op maandag, woensdag en vrijdag open is. Op deze avonden stuurt de CvB  de Helden van de Dag aan.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” el_id=””][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Indraaitijd” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][vc_column_text]Vanaf de bekendmaking op Koningsnacht begint de daadwerkelijke indraaitijd. Deze tijd bestaat uit het meedraaien met een aantal functie specifieke-, logistieke- en avonddiensten. Tijdens de KEIweek en de IT draai je volledig zelf en kun je met vragen en problemen terugvallen op de huidige CvB. De drukste periode is dan ook tijdens die periodes en de eerste maand na de overdracht omdat alles dan nog nieuw voor je is.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” el_id=””][vc_column width=”1/1″][vc_text_separator title=”Nog vragen?” title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][vc_column_text]Mocht je nog algemene of functiespecifieke vragen hebben, schroom dan niet om contact op te nemen met een van ons. Dit kan telefonisch of via de mail, op cvb@albertus.nl.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tabs interval=”0″][vc_tab title=”2017-2018″ tab_id=”1515594770878-6-1″][vc_single_image image=”58636″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”900×450″][vc_empty_space height=”32px”][vc_row_inner el_id=””][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text css_animation=””]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Ingrid Brokke

Ilse van Milgen

Tijs Koenis

Nienke Nijland

Benjamin Wentink

Thijs van Kouwen

Elise van der Slikke[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2016-2017″ tab_id=”1474378908352-5-9″][vc_single_image image=”28913″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”900×450″][vc_empty_space height=”32px”][vc_row_inner el_id=””][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Mischa Daanen

Akkeroos Kremers

Jorinde van der Horst

André Bonestroo

Lisse van Vliet

Jasminke Meester

Marjorie Drees[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2015-2016″ tab_id=”1443621165246-4-6″][vc_single_image image=”8429″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”960×235″][vc_empty_space height=”32px”][vc_row_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Commerciële betrekkingen I

Commerciële betrekkingen II

Commerciële betrekkingen III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Fleur Brinkman

Myrdin van der Horst

Michelle Asma

Pieter Post

Hanna Brunner

Wim Verboom

Eliane Tazelaar[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2014-2015″ tab_id=”949c2454-a42a-2″][vc_single_image image=”6639″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”960×235″][vc_empty_space height=”32px”][vc_row_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Laurien Verschuur

Teddy Smith

Bart Alexander Vloedbeld

Laura Rook

Anne Floor Elbers

Kasper Kuipers

Mirthe Heikens[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2013-2014″ tab_id=”1437149787001-1-10″][vc_single_image image=”6642″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”960×235″][vc_empty_space height=”32px”][vc_row_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Ellen van Westen

Puck Oude Voshaar

Joris van de Wetering

Willemien Gerritsen

Roland Stastra

Steven Kuipers

Bente Vedder

 [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2012-2013″ tab_id=”1437149815180-2-5″][vc_single_image image=”4891″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”960×235″][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Peter Zonneveld

Marthe Rookmaker

Danielle Hafkamp

Jasper van den Berg

Luc Tholhuijsen

Jessica Schonewille

Kyra Roussen[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][vc_tab title=”2011-2012″ tab_id=”1437149841645-3-1″][vc_single_image image=”4891″ border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”960×235″][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Praeses

Acquisitie I

Acquisitie II

Acquisitie III

Debiteuren I

Debiteuren II

Horeca[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”” width=”1/2″][vc_column_text]Daan Andriesse

Frederiek Doedijns

Susan Cofino

Wouter van der Stee

Reinier Kamermans

Elif Varol

Karien van den Toorn[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tab][/vc_tabs][/vc_column][vc_column width=”1/1″][vc_empty_space height=”32px”][vc_text_separator title=”Commissie van Beheer 2017-2018″ title_align=”separator_align_left” align=”align_left” color=”grey”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58628″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ingrid Brokke
Praeses
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]Als praeses ben je eindverantwoordelijk voor alles wat de CvB doet en je houd je bezig met het aansturen van mede-CvB’ers. Daarnaast zorg je voor de planning van de Held van de Dag taken en het eerstejaarsvoorrecht. Ook zorg je ervoor dat het kasboek op orde is. Dit betekent o.a. het controleren of alle voorschoten terug zijn en alle pintransacties binnengekomen zijn. Je zorgt ervoor dat het schoonmaakbedrijf ervan op de hoogte is wanneer er grote feesten zijn zodat de Kroeg altijd op tijd schoon is. Ook factureer je alle uitgeschreven boetes.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=”” el_id=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58629″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Ilse van Milgen
Acquisitie I[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving” el_id=””][vc_column_text]Met ruim 2300 leden vormen wij als vereniging de perfecte schakel om bedrijven met onze studenten te verbinden. Voor zowel het promoten van producten als contacten leggen met Albertianen kunnen bedrijven bij ons terecht. Het is aan de Commerciële betrekkingen de taak om deze brug tussen bedrijven en Albertianen te bouwen.

Daarnaast is de Acquisitie CvB ook verantwoordelijk voor het begeleiden van ad hoc commissies op het gebied van acquisitie. Om te waarborgen dat er omtrent het lopen van acquisitie een lijn wordt uitgedragen, begeleidt de Acquisitie ad hoc commissies met het opstarten van hun acquisitie.

Ten slotte is het onze verantwoordelijkheid om onze leden meer te bieden op carrièregebied. Bedrijven kunnen dan Albertianen uitnodigen op basis van bijvoorbeeld CV’s om naar een door ons georganiseerd diner te komen. Dit is voor zowel bedrijven als Albertianen een ideale manier om met elkaar in contact te komen.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58630″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Tijs Koenis
Acquisitie II

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]Met ruim 2300 leden vormen wij als vereniging de perfecte schakel om bedrijven met onze studenten te verbinden. Voor zowel het promoten van producten als contacten leggen met Albertianen kunnen bedrijven bij ons terecht. Het is aan de Commerciële betrekkingen de taak om deze brug tussen bedrijven en Albertianen te bouwen.

Daarnaast is de Acquisitie CvB ook verantwoordelijk voor het begeleiden van ad hoc commissies op het gebied van acquisitie. Om te waarborgen dat er omtrent het lopen van acquisitie een lijn wordt uitgedragen, begeleidt de Acquisitie ad hoc commissies met het opstarten van hun acquisitie.

Ten slotte is het onze verantwoordelijkheid om onze leden meer te bieden op carrièregebied. Bedrijven kunnen dan Albertianen uitnodigen op basis van bijvoorbeeld CV’s om naar een door ons georganiseerd diner te komen. Dit is voor zowel bedrijven als Albertianen een ideale manier om met elkaar in contact te komen.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58631″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Nienke Nijland
Acquisitie III[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]Met ruim 2300 leden vormen wij als vereniging de perfecte schakel om bedrijven met onze studenten te verbinden. Voor zowel het promoten van producten als contacten leggen met Albertianen kunnen bedrijven bij ons terecht. Het is aan de Commerciële betrekkingen de taak om deze brug tussen bedrijven en Albertianen te bouwen.

Daarnaast is de Acquisitie CvB ook verantwoordelijk voor het begeleiden van ad hoc commissies op het gebied van acquisitie. Om te waarborgen dat er omtrent het lopen van acquisitie een lijn wordt uitgedragen, begeleidt de Acquisitie ad hoc commissies met het opstarten van hun acquisitie.

Ten slotte is het onze verantwoordelijkheid om onze leden meer te bieden op carrièregebied. Bedrijven kunnen dan Albertianen uitnodigen op basis van bijvoorbeeld CV’s om naar een door ons georganiseerd diner te komen. Dit is voor zowel bedrijven als Albertianen een ideale manier om met elkaar in contact te komen.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58632″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Benjamin Wentink
Debiteuren I    

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]De Debiteuren I is onder andere verantwoordelijk voor het plannen en factureren van afstudeerborrels en lustrumborrels. Daarnaast houdt deze CvB’er zich bezig met het incasseren van reclame gelden die de Acquisitie heeft binnen gehaald en factureert ook externe verenigingen. Je hebt als Debiteuren I dus veel contact met bedrijven of andere verenigingen en werkt veel met het boekhoudsysteem, om zo het externe debiteurensaldo zo laag mogelijk te houden.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58633″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Thijs van Kouwen
Debiteuren II       [/vc_column_text][vc_empty_space][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]Als Debiteuren II zorg je ervoor dat het interne debiteurensaldo zo laag mogelijk is en blijft. Als leden langdurig storneren heeft dit als gevolg dat jij ze financieel schorst en zowel henzelf, als de Draaiende Commissies hiervan op de hoogte stelt. Ze zijn dan niet welkom op de Kroeg totdat zij een afbetalingsregeling hebben getroffen.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”” parallax=”” parallax_image=””][vc_column width=”1/4″ el_class=”180×230″][vc_single_image border_color=”grey” img_link_large=”” img_link_target=”_self” img_size=”180×230″ image=”58634″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Elise van der Slikke
Horeca[/vc_column_text][vc_empty_space height=”32px”][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Functiebeschrijving”][vc_column_text]De Horeca CvB’er telt wekelijks samen met de Fisci van de DC’s hun drankvoorraden. Op deze manier houdt Horeca de tekorten van de DC´s bij, communiceert deze in overleg met de Fiscus II door naar de DC´s en zorgt dat deze tekorten in samenwerking met de DC’s acceptabel blijven door ze hierop te wijzen. De Horeca CvB neemt ook het facturen van de HO’s (reprekosten) op zich (van zowel DC’s als Ad Hoc commissies). Op deze manier is er één contactpersoon voor de DC’s met betrekking tot hun voorraad, tekorten en rekeningen. Hierdoor heb je veel contact met de DC’s en de Fiscus II van het bestuur.

Hiernaast is de de Horeca CvB verantwoordelijk voor alle vatlijsten. Zowel grotere vatlijsten zoals de Magnuspartij, Baldr Bierfeste en Oud en Nieuw, maar ook kleinere vatlijsten zoals donaties aan Stichting STAR en hamburgers tijdens Vierus/KEIweek worden door Horeca gefactureerd.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Contactgegevens”][vc_column_text]Bereikbaar tussen 9:30 – 17:00 uur

  050 313 07 04

 cvb@albertus.nl[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row]

Tweets

Agenda

Advertentie

Advertentie