Commissie van Beheer

De Commissie van Beheer (CvB) bestaat uit ouderejaars leden van Albertus Magnus. Samen met het bestuur zorgen zij voor de dagelijkse gang van zaken op de vereniging. Daarnaast is de CvB verantwoordelijk voor het financiële beheer van de Sociëteit. Ze controleren onder andere of leden en externe partijen, zoals partners en zusterverenigingen, hun financiële verplichtingen nakomen. Ook verzorgen zij de complete acquisitie van de vereniging. Iedereen binnen de CvB heeft een eigen functie, maar er zijn ook logistieke taken die gezamenlijk worden uitgevoerd. De CvB is maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 22:00 aanwezig. Elke dag is tot 22:00 iemand van de CvB nuchter en verantwoordelijk op de vereniging. Dinsdag tot en met vrijdag tussen 14:30u en 16:00u is er een inloop uur op het CvB hok. Je kunt dan langskomen voor onder andere vragen over financiële zaken, het afhuren van ruimtes, je BAS-pas en gevonden voorwerpen. Het CvB hok zit in het Nieuwe Pandje, op de tweede verdieping, rechts aan het einde van de gang.


Sophie Burghgraef

Praeses

Als Praeses ben ik verantwoordelijk voor alles wat betreft de CvB. Ik stuur mijn commissiegenoten aan en ik leid de vergaderingen. Daarnaast maak ik de planningen voor helden taken en eerstejaars eten. Hierdoor zal je als eerstejaars nog vaak in contact komen met mij. Verder zorg ik ervoor dat de rekening in orde is en factureer ik de boetes. Ook zal ik het uitvoeren van algemene beleidsplannen op mij nemen.


Emma Bieringa

Acquisitie I

Wij, als Acquisitiecommissarissen van de CvB, zijn verantwoordelijk voor het binnenhalen van acquisitiegeld. We hebben contact met veel verschillende bedrijven in heel Nederland die iets kunnen betekenen voor Albertus en de leden voor hen. Wij promoten hun producten of diensten die via verschillende kanalen van de vereniging bij de Albertianen/Albertianessen terecht komen. Verder begeleiden we Ad Hoc commissies met het uitvoeren van hun acquisitie.


Hidde Brummer

Acquisitie II

Zie Acquisitie I

 


Margreet Hoek

Acquisitie III

Zie Acquisitie I


Nik Busscher

Debiteuren I

Ik ben verantwoordelijk voor het inplannen en factureren van lustrum- en afstudeerborrels. Ook houd ik me bezig met het debiteurensaldo van de disputen en externe verenigingen. Ik factureer zuster- en onderverenigingen en daarbij zorg ik ervoor dat zij hun rekeningen voldoen. Samen met Debiteuren II is het doel het debiteurensaldo zo laag mogelijk te houden. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het factureren van de contributie en alle vatlijsten. Ook deel ik samen met Debiteuren II de verantwoordelijkheid om twee keer per jaar alle voorraden op de vereniging te tellen om te zorgen dat de tekorten beperkt worden tot het minimum.


Diede Osinga

Debiteuren I

Ik ben verantwoordelijk voor het innen van jonge schulden van de leden. Ik neem contact op met leden die hun BAS-pasrekening niet betalen en ik zorg ervoor dat het desbetreffende lid zijn schuld aflost. Als een lid zijn schuld niet betaalt, wordt het lid tijdelijk geschorst en is hij/zij niet welkom op de vereniging. Ook ben ik verantwoordelijk voor het innen van langdurige schulden van leden en senioren. Ik neem contact op met leden en senioren met langdurige schulden en zorg ervoor dat deze schulden afbetaald worden. Ook factureer ik de HO’s, de reprekosten, van DC’s en Ad Hoc commissies.


Wouter Elling

Procurator

Als Procurator ben ik samen met de Procurator van bestuur verantwoordelijk voor de staat van het pand.  Ik denk mee over bijvoorbeeld verbouwingen, duurzaamheid, brandveiligheid en apparatuur. Verder ben ik veel bezig met het draaiende houden van de ToKo en de Mensa. Ook de inventaris van de Sociëteit en het aansturen van de TC valt onder mijn takenpakket. Daarbij ben ik een extra aanspreekpunt voor de leden met vragen of ideeën over de genoemde onderwerpen.


2020-2021


2019-2020

Praeses

Floor Noordam

Acquisitie I

Julia Fielt

Acquisitie II

Jos Kooijman

Acquisitie III

Roos te Riele

Debiteuren I

Wouter ten Hoopen

Debiteuren II

Bram van Noort

Horeca

Merel Troost

2018-2019



Praeses

Manon Allersma

Acquisitie I

Nikki Sweere

Acquisitie II

Frank Doornkamp

Acquisitie III

Casper Segerink

Debiteuren I

Annamarth Hoogland

Debiteuren II

Bram Wijs

Horeca

Malou Noya

2017-2018


Praeses

Ingrid Brokke

Acquisitie I

Ilse van Milgen

Acquisitie II

Tijs Koenis

Acquisitie III

Nienke Nijland

Debiteuren I

Benjamin Wentink

Debiteuren II

Thijs van Kouwen

Horeca

Elise van der Slikke

2016-2017


Praeses

Mischa Daanen

Acquisitie I

Akkeroos Kremers

Acquisitie II

Jorinde van der Horst

Acquisitie III

André Bonestroo

Debiteuren I

Lisse van Vliet

Debiteuren II

Jasminke Meester

Horeca

Marjorie Drees

2015-2016


Praeses

Fleur Brinkman

Acquisitie I

Myrdin van der Horst

Acquisitie II

Michelle Asma

Acquisitie III

Pieter Post

Debiteuren I

Hanna Brunner

Debiteuren II

Wim Verboom

Horeca

Eliane Tazelaar

2014-2015


 

Praeses

Laurien Verschuur

Acquisitie I

Teddy Smith

Acquisitie II

Bart Alexander Vloedbeld

Acquisitie III

Laura Rook

Debiteuren I

Anne Floor Elbers

Debiteuren II

Kasper Kuipers

Horeca

Mirthe Heikens

2013-2014


 

Praeses

Ellen van Westen

Acquisitie I

Puck Oude Voshaar

Acquisitie II

Joris van de Wetering

Acquisitie III

Willemien Gerritsen

Debiteuren I

Roland Stastra

Debiteuren II

Steven Kuipers

Horeca

Bente Vedder

2012-2013


 

Praeses

Peter Zonneveld

Acquisitie I

Marthe Rookmaker

Acquisitie II

Danielle Hafkamp

Acquisitie III

Jasper van den Berg

Debiteuren I

Luc Tholhuijsen

Debiteuren II

Jessica Schonewille

Horeca

Kyra Roussen

2011-2012


Praeses

Daan Andriesse

Acquisitie I

Frederiek Doedijns

Acquisitie II

Susan Cofino

Acquisitie III

Wouter van der Stee

Debiteuren I

Reinier Kamermans

Debiteuren II

Elif Varol

Horeca

Karien van den Toorn