De Commissie van Beheer (CvB) bestaat uit ouderejaars leden van Albertus Magnus. Samen met het bestuur zorgen zij voor de dagelijkse gang van zaken op de vereniging. Daarnaast is de CvB verantwoordelijk voor het financiële beheer van de Sociëteit. Ze controleren onder andere of leden en externe partijen, zoals partners en zusterverenigingen, hun financiële verplichtingen nakomen. Ook verzorgen zij de complete acquisitie van de vereniging. Iedereen binnen de CvB heeft een eigen functie, maar er zijn ook logistieke taken die gezamenlijk worden uitgevoerd. De CvB is maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 22:00 aanwezig. Elke dag is tot 22:00 iemand van de CvB nuchter en verantwoordelijk op de vereniging. Dinsdag tot en met vrijdag tussen 14:30u en 16:00u is er een inloop uur op het CvB hok. Je kunt dan langskomen voor onder andere vragen over financiële zaken, het afhuren van ruimtes, je BAS-pas en gevonden voorwerpen. Het CvB hok zit in het Nieuwe Pandje, op de tweede verdieping, rechts aan het einde van de gang.

Britt Duinhouwer
Praeses
Als Praeses ben ik verantwoordelijk voor alles wat betreft de CvB. Ik stuur mijn commissiegenoten aan en ik leid de vergaderingen. Daarnaast maak ik de planningen voor helden taken en eerstejaars eten. Hierdoor zal je als eerstejaars nog vaak in contact komen met mij. Verder zorg ik ervoor dat de rekening in orde is en factureer ik de boetes. Ook zal ik het uitvoeren van algemene beleidsplannen op mij nemen.
Mart Deinum
Acquisitie I
Wij, als Acquisitiecommissarissen van de CvB, zijn verantwoordelijk voor het binnenhalen van acquisitiegeld. We hebben contact met veel verschillende bedrijven in heel Nederland die iets kunnen betekenen voor Albertus en de leden voor hen. Wij promoten hun producten of diensten die via verschillende kanalen van de vereniging bij de Albertianen/Albertianessen terecht komen. Verder begeleiden we Ad Hoc commissies met het uitvoeren van hun acquisitie.
Eva Nijbroek
Acquisitie II
Francine Hogewerf
Acquisitie III
Demi Spekreijse
Debiteuren I
Ik ben verantwoordelijk voor het inplannen en factureren van lustrum- en afstudeerborrels. Ook houd ik me bezig met het debiteurensaldo van de disputen en externe verenigingen. Ik factureer zuster- en onderverenigingen en daarbij zorg ik ervoor dat zij hun rekeningen voldoen. Samen met Debiteuren II is het doel het debiteurensaldo zo laag mogelijk te houden. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het factureren van de contributie en alle vatlijsten. Ook deel ik samen met Debiteuren II de verantwoordelijkheid om twee keer per jaar alle voorraden op de vereniging te tellen om te zorgen dat de tekorten beperkt worden tot het minimum.
Jip Goris
Debiteuren II
Ik ben verantwoordelijk voor het innen van jonge schulden van de leden. Ik neem contact op met leden die hun BAS-pasrekening niet betalen en ik zorg ervoor dat het desbetreffende lid zijn schuld aflost. Als een lid zijn schuld niet betaalt, wordt het lid tijdelijk geschorst en is hij/zij niet welkom op de vereniging. Ook ben ik verantwoordelijk voor het innen van langdurige schulden van leden en senioren. Ik neem contact op met leden en senioren met langdurige schulden en zorg ervoor dat deze schulden afbetaald worden. Ook factureer ik de HO’s, de reprekosten, van DC’s en Ad Hoc commissies.
Sybrand Bosch van Drakestein
Procurator
Als Procurator ben ik samen met de Procurator van bestuur verantwoordelijk voor de staat van het pand. Ik denk mee over bijvoorbeeld verbouwingen, duurzaamheid, brandveiligheid en apparatuur. Verder ben ik veel bezig met het draaiende houden van de ToKo en de Mensa. Ook de inventaris van de Sociëteit en het aansturen van de TC valt onder mijn takenpakket. Daarbij ben ik een extra aanspreekpunt voor de leden met vragen of ideeën over de genoemde onderwerpen.
2021-2022

2020-2021

2019-2020
Praeses
Floor Noordam
Acquisitie I
Julia Fielt
Acquisitie II
Jos Kooijman
Acquisitie III
Roos te Riele
Debiteuren I
Wouter ten Hoopen
Debiteuren II
Bram van Noort
Horeca
Merel Troost
2018-2019
Praeses
Manon Allersma
Acquisitie I
Nikki Sweere
Acquisitie II
Frank Doornkamp
Acquisitie III
Casper Segerink
Debiteuren I
Annamarth Hoogland
Debiteuren II
Bram Wijs
Horeca
Malou Noya
2017-2018
Praeses
Ingrid Brokke
Acquisitie I
Ilse van Milgen
Acquisitie II
Tijs Koenis
Acquisitie III
Nienke Nijland
Debiteuren I
Benjamin Wentink
Debiteuren II
Thijs van Kouwen
Horeca
Elise van der Slikke
2016-2017
Praeses
Mischa Daanen
Acquisitie I
Akkeroos Kremers
Acquisitie II
Jorinde van der Horst
Acquisitie III
André Bonestroo
Debiteuren I
Lisse van Vliet
Debiteuren II
Jasminke Meester
Horeca
Marjorie Drees
2015-2016
Praeses
Fleur Brinkman
Acquisitie I
Myrdin van der Horst
Acquisitie II
Michelle Asma
Acquisitie III
Pieter Post
Debiteuren I
Hanna Brunner
Debiteuren II
Wim Verboom
Horeca
Eliane Tazelaar
2014-2015
Laurien Verschuur
Acquisitie I
Teddy Smith
Acquisitie II
Bart Alexander Vloedbeld
Acquisitie III
Laura Rook
Debiteuren I
Anne Floor Elbers
Debiteuren II
Kasper Kuipers
Horeca
Mirthe Heikens
2013-2014
Ellen van Westen
Acquisitie I
Puck Oude Voshaar
Acquisitie II
Joris van de Wetering
Acquisitie III
Willemien Gerritsen
Debiteuren I
Roland Stastra
Debiteuren II
Steven Kuipers
Horeca
Bente Vedder
2012-2013
Peter Zonneveld
Acquisitie I
Marthe Rookmaker
Acquisitie II
Danielle Hafkamp
Acquisitie III
Jasper van den Berg
Debiteuren I
Luc Tholhuijsen
Debiteuren II
Jessica Schonewille
Horeca
Kyra Roussen
2011-2012
Praeses
Daan Andriesse
Acquisitie I
Frederiek Doedijns
Acquisitie II
Susan Cofino
Acquisitie III
Wouter van der Stee
Debiteuren I
Reinier Kamermans
Debiteuren II
Elif Varol
Horeca
Karien van den Toorn